2010-09-02
 23:01:56

jag spår mig?

MEN GUD VAD ÄR DET NU HON HAR HITTAT PÅ TENCKER NI ?
MEN ÄR INE PÅ FB OCH HAHH SPÅR MIG OCH DET SOM ÄR LÄSKIGT ÄR ATT TYP HITTILS HAR ALLT VARIT SANT..
VET ITNE VF JA TOG UPP DET MEN HADE TRÅKIGT ÄR FAKTISKT PÅ RIKT SKIT TRÖT-.-,,,

SITTER OCH NÖTTTERRR ''flo rida club cant handle me'' HAHA JA SUGER
PÅ LÖRDAG FYLLER DORCII FEST;D FAN VA VI KOMMER BRÄNNA SÖNDER STÄLLET !!! (man brukar sega så i kosovo;)
FAST DÅ BLIR DET''OPAAAA,KALLE KALLLE!!,KALLE KALLLE!!!!!OPPPPA .....mm
men herrå ska nog försjöka sova nu alla sover typ förutom min bror undra var han är? men kommer ni i håg när ja sa att jag holler på med en sak till min bror? ne ni kommer inte i håg för dom läsarna SOM VET OM DET HAR SLUTAT LÄSA FÖR LÄÄÄNNNNGGEEE SEN-.- men jag är snart klar med den saken ni får gissa vas det är^^ HERRÅ ''BLOGGISEN''



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: