2010-03-04
 22:26:24

leos;D

tjaaa bloggen;D I dag har jag haft skit skojj^^ först så drog vi till LEOS och hade inte så skojj men de var endå lite roligt:) såg också josefine.Sen så drog vi hem kring 5,och sen så drog ja till gåden kl.6 typ-? där var det faktiskt skojj^^ Hahah jag och didde skulle på toa men tonycken e borta så vi fick dra till skolans toa och man moste öppna en dör så man kan gå in i skolan ja och sen så drog ja och didde på toa men dennis asså han som jobbar där'' han drog typ eller han bara öppna och drog och nån stängde typ dören så vi blev inlåsta typ i 20 minXD hahah jag och didde bara garva och tog massa foton;) men här e dagens foton (sorry att ja inte har bloggat på länge men har typ inte haft tid:/ '' herrå(L



3BITCH;)



 

didde gjorde en ful min...



min är den med mycket blåt:)



före:)  efter-.-'

jag och leo^^



josefine:)<33



haha XD hade tråkigt;D



på tunga gåden:)

jag '''gråter''' för vi blev inlåstaXD

´hahah.. så sööt du e;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: