2010-06-14
 23:07:36

Pannkakor / Diellza (:

Halloj alla små glada typer där ute!
idag har jag varit så pass snäll så att jag sa till pappsen klockan halv 11 på kvällen att han skulle laga pannkakor, det bara vattnades i min mun... och jag som tänkte? UMM PANKAKOR ÄR SÅ HIMELSK GOTT! yummy.! :D

Hhahashahaha ne skojja bara..
jag blev hungrig och ja min farsa lagade nyss pannkakor och jag lärde mej att laga själv!:D
jag sa att jag skulle äta 3 och sen när jag väl ätit 3 känns det som att jag ätit 6!
idag har jag varit med zhilan,dorcas och blerina! vi drog hem till dorcas och chilla och snacka o sånt.
Hahaha zhilan blev rädd för mej o blerina.. asså zhilan! vänj dig vid våra bråk ! :D
MEN NU SKA JAG LYSSNA PÅ MUSSIKK HAR INTE GJORT DET PÅ HELA DAGEN!!

ASSÅ BLERINA HARU SLUTAT BLOGGA? ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: