2010-06-20
 21:59:19

emosar...

Jag var vi busshålplatsen med en vänn som jag inte träffat på länge, vi började prata direkt....
J

ag:Är du emo?
emo svarar:VA neeej! emo är en musik still!!!!!
Jag: Okeej!calm down -.-
jag:är inte emo förkortningen på emotionell?
emo:ahha nee hhahahh vem sa det..?



ett tag sennare tar emo fram sin mobil och vissar massa gammla foton på mig.Jag typ okeej? så ser ja ett foto på emo, så säger jag nemen där är ju du^^ du var ju emo?!


emo svarar: HAhahah! ja jag var emo dåxD
Jag:men inte du sakt att e..mo.. ä.r...
Emo: ASSÅ EMO ÄR EN MUSIK STIL MEN MAN KAN VARA EMO !!!
Jag:hur kan man vara en musikstill? är inte emo förkortningen på emotionell?

Emo:ASSSÅÅÅ! BLERINA DU VET INGENTING-.- EMO ÄR FÖR dOM SOM INTE MÅR BRA OCH HAR DET DÅLIGT SoM ÄR KÄNSLIGA MOTT VISSA SAKER OCH ÄR ''psykopater'',DOM HÄRMMAR EN MUSIK STILL ÄR DET SÅ SVÅRT ATt FÖRSTÅ DOM ÄR EN MUSIK STILL FATTARDU!! ELLER TROR DU ATT DOM ÄR EMOSH...UNELL...I JA DET DU KALLADE DOM:O:@ -.-
Jag: 8| okeej?


och effter det så drog ''emo'' hem som jag kallar denna personen för.

men vf jag tar upp det här är för det här händer varje gång jag disskuterar om emosar asså med folk. Folk fattar inte JAG GILLAR INTE ATT ''DISKUTERRA'' OM EMOSAR? det är som när vissa disskuterrar om hundar hur kul är det? jaja ska se film nu herrå här är en ''MUSIKSTILLS'' bild (emo bild)
blerina + EMO = </3


Anonym

Hahhahahahaa qure ne her qysh ren patolaki :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: