2010-06-17
 16:21:52

17/6-2010

Hej kära blogg, jag har varit i stan idag med hela min blatte familj, och jag säger blatte familj för vi är verkligen blattar!

Min brorsa skulle köpa ett par skor och så gick min farsa mot skorna för att titta på dom och räckte ut handen för att kolla på dom, och så såg han prislappen som stod 299 kr, o då backa han bort från skorna och sa "Briland, va behöver du dom där fula skorna när du kan få väldigt fina i kosovo?" Briland svarade: "Men babi du sa nyss att dom va fina". Jag skratta då men sen så satt mami o babi på caféet där de var kvar massa drycker som nån hade lämnat kvar efter sig. Babi lägde sig på soffan som var där och Briland tog ett glas som nån lämnat och drack ur det!

Nog om min härliga blattefamilj som jag älskar <3!
Jag har funderat på att ändra min bloggdesign och header... hmm.. ska blogga med didde i framtiden, det kommer bli underbart ojahh, visst kommer de! Jo du, ja tror bosse skulle acceptera de! Ja de tror jeaaag mhmm .. mhmm!



skorna 299kr....parfym 135kr! det var fett billigt;D



                                                                                                       


Anonym

sjukt fina 8>


ann

får man fråga var du har köpt dom hära då?:)


blatteee

hhahah jävla blattar!xP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: