2010-07-07
 23:51:04

Inte hunnit blogga nå...

Hejj! (:
igår var jag i arons med Marimonga,Asena och Linnea(:
vi badade och sola det var as varmt!:O första gången typ..
men jävla dreni och mehmet höll på .. -.-'
senare mot kvällen gick jag och dreni ut lite och spelade basket... sen drog vi förbi mig och hämta chips och popcorn, sen drog vi till dreni och títtade på Jason(fredag den 13) den var typ bra! (: sen drog jag hem..



Idag så kom Dorcasi till luleå, så jag drog hem till henne.. sen kom asenap och vi åt turkish! :D hahhahaa locoma på albanska och turkiska.. :)
sen kom robin hood och dreni , dreni och dorcasi hade biatch fight! hahahahhaa! :D
senare drog jag hem och packade.. jag skulle åka buss med Nai och Elin till arons för asenap,dreni och robin hood cyklade.. fan vad sur jag blev för jag fick vänta på bussen i 40 min -.- jag trodde den skulle komma tidigare....
sen så var vi framme i arons och vi tjuvbadade det var as rolig ! :D Merita och Marimonga var där oxå ! (:
Nu sitter jag och chillar.. (:




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: