2010-02-05
 17:03:38

Stan!!

heej på er.. Var på stan för ett tag sen kom tyo hem kl3 eller nåt:) jag skulle dra med Elin men hon svarade inte på sms eller på telefon. Sen  ringde didde och fråga om hon kunde komma till stan med mig men ja skulle ju gå med Elin men då smsa ja elin och fråga om didde kunde komma, förmodlingen så kunde hon komma, men fick  inge svar.. men ja drog efter ett tag till stan för ja skulle köpa present till didde som har fest i morgon! så de var lite brottom men nu e ja hemma ... anledningen att jag är hemma så tidigt e för jag moste plugga . har prov men herrå här e nåra bilder;)



igår---

igår--- hade tråkigt på musikenxD

hos elin<3

hos SÖÖT ELIN!! asså elin du fatar inte hur mycket du bätyder FÖR MIG :O<3

didde åt glass och jag åt en marcus ;D(Y

den var fettnayycc ;D

 


emelie

blerina sötnos :) <3


☆Josefine☆

h3h3, antagligen väljer man ju en josefine-milkshake! ;D <3

grymt fin blogg :)<3



PUBLICERAT: 2010-02-11, 17:26:53 | URL: http://rosabling.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: