2010-02-21
 09:19:21

om mig;)



Om mig...:)

Vad gör du just nu, än att blogga? - äter apelsin;D

Namn? - Blerina

Var bor du? - Luleå

Är du hel svensk? - Nej, jag är född i sverige men mina föreldrar är kosovo/albaner =)

Vem vet mäst om dig? - Didde,Dorcas,Moa,Elin =)

Har du blivit djupt sårad? - Ja :'(

om du har det VF? - Privat ;)

Älskar du din mobil mer en din data? - JAA!

Är du sur just nu? - Njaa.. lite

Är du KÄR  - Nej..

Om du är det i sånna fal väm? - ,,,

har du blivit sårad av någon du älskar/älskat? (kompis/kille) - Njaa, vet int..

har du bra betyg? - hahah såklart;) *:/host

älskar du att shoppa? - JJJAAA!!!

vad köpte du sist för klädesplagg? -  jeans och en långärmad :)

När? - Igår :)

vem får du pengar av? - Min pappa :)

Blir du lätt irriterad? - njaa.. ibland =)

är du glad? - lite;D

har du avslöjat någon riktig stor hemlighet? - Neeej! det är det sista jag gör!!

skvaldrar du om dina syskon? - Neej :)

skvallrar du mycket? - nja... ja pallar inte skvallra -.-''

Vad skvallrar du mäst om? - vet inte...

har du känslor för tjejer? - nopp :)

tycker du det är fel att vara Bi/lebb/homo? - Absolut INTE!!

har du kompis som är Bi/lebb/homo? - Jopp =)

har du ens kompisar? - ahahha jaa!

om du har det vem står du närmast? - Didde<3

saknar du någon? - ja :/

om du gör de i sånna fall vem? - hemligt ;D

vem pratade du sist med? - Didde:)

älskar du din mamma mer en din pappa? - em nee .. älskar dom lika mycket:)

hur lång är du? - 1.68 ;D

vill du vara längre? - NEEEJ!!

gillar du att festa? - JAA! XD

Dricker du? - Neej..

Röker  du ? - Neej..

ska du festa i helgen? - em vet inte ? tror inte det:)

Pallar du inte blogga nå mera? - Neej -.-''

sista frågan.. Villken familje medläm älskar du mest!? - MIN BROR!:)<3



 (har kopierat deta av någon blogg hemsida)








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: