2010-02-25
 22:03:11

kalllltttt!

OMG vad KALLLTTT det är ute! asså jag fryser fan i hjäl:( men i dag har jag inte gjort så mycket var på skolan-.-

hände lite saker där:/ men sen så kom jag hem kring 3 så dorg jag elin och moa till stan (skulle tagit foto men glömmde:/) och sen dorg jag hem och typ var hema i 10 min sen dog jag till gåden och var med folk:) och efter det -.-' så =) drog jag till dorcas för hon är sjuk och jag vill bli smitad för jag älskar att vara sjuk(Y men herrå;)(L


föresten har ni tenkt på hur långt miley cyrus kommer att gå..? nee tror inte de... men de har jag och hon kommer typ kanske bli som lindsay lohan eller britney spears eller nå sån? hört typ också att hon stripat ?men här är en låt med hene hon har faktigst lite bra röst men de som är fel är att hon har så mörk =?




här ''strippar'' miley^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: