2010-02-23
 16:05:52

helvetet...-.-'

asså kom typ typ hem från  helvetet halv 3 ''skolan'' och det sög för det började med att jag kom förskent och då fick ju kattis damp -.-' och sen så dade vi teknik typ... så kom ja 3 min sent men barbro är ju så snäll så hon bryde inte sig^^ sen så drog vi till maten.Det var någon konstig mat? men sen så drog jag till mellandtadiet och så såg jag kiseg XD hahahah han går typ i 3 tror ja? hahah han jagade mig och didde,Dorcas och emelie med en stol vet inte riktigt vf? sen så hade vi matte och jag satt och lysna musik men jag hörde endå vad katis sa men hon e ju så störd och fick syk på mig:O hon typ DRA UTT BLERINA NU!! oasså omg! hon e jobbig hon typ hatar mig sen drog jag hem för vi hade ingen idrott :) 
 


här är bilder på min tråkiga dag...:/


min och Moas och Emmas bro, på tekniken:)
(BUBBELGUM BITCH <3) haha vi döpte den till det för en sak pallar inte bereta -.-''

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: