2010-02-28
 19:06:54

Didde gäst bloggar :)

Hej hej, här sitter jag och dorcas och lyssnar på musik.
Blerina drog och hämta dricka till oss ? :) säkert sprite,juice eller cola som vanligt.
Idag har jag och blerina varit hos Dorcas typ i tre timmar? haha Blerina och Dorcas började
chafsa as mycket,jag fick typ ont i huvudet? det slutade med att Blerina inte orkade höra Dorcas säga: Nej,Jo,Vad ska du göra åt saken? du är så kaxig och taskig.. och Dorcas pallade inte höra Blerina säga: Du är så bitch! du har förendras as mycket! vem fan tror du att du är ... o.s.v. Jag pallade antagligen inte lyssna på dom så jag lyssnade istället på musik på min mobil. Men nu är dom vänner och vi sitter hos Blerina och chillar.

Kolla på blatte video! ;)


Elin<3

hej vill du bli veckans blogg så tjecka in min bloggizz



PUBLICERAT: 2010-03-04, 22:08:11 | URL: http://haveyou.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: