2010-02-07
 17:34:49

14 år till salu..!

kom presis up från mitt varma bad;D(Y jag har typ badat skit länge .. för att hah jag somnade typ eller först läste jag min bok (14 år till salu) som e typ skit bra den är en san historie om en flicka och jag pallar inte bäseta vad som händer -.-' men när jag läste typ 3 sidor så pallar ja inte läsa ahha.. så tänker jag ducha av mig men asså i bad karet ni vet den dära saken som gör så att vattnet inte far bort jag råka ta sönder den .. :/ asså jag drog i den så jick den sönder så ringer didde ... och jag hade blöta händer men ja svarade endå .. och så börja vi typ snacka i minst 1 tima... sen så pallar hon inte snacka med mig så stänger hon av..... eller pallar inte bäreta nå mer...=)




 min kompis frågade mig vf jag gillar att läsa dramatiska och sana böcker... ehmm.. vet faktiskt inte? kanske för det är så sårligt men ändå så hämskt att det värkligen påvärkar någon.. om det skulle påvärka mig så skulle ja ta livet av mig :) Men herrå ska plugga nu(L


fridalandina

Den boken är riktigt bra.. puss love yaa



PUBLICERAT: 2010-02-15, 18:12:57 | URL: http://fridalandina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: